Zoeken
  • Lotte

Nabestaanden bellen bij geen gehoor direct een ander

Bijgewerkt: 25 jul 2019



Uit onderzoek blijkt dat meer dan helft van de Nederlanders in een urgente situatie direct een andere ondernemer belt. Daarnaast klaagt 32% van de Nederlanders bij anderen over de telefonische bereikbaarheid van een bedrijf. Nog eens 47% deelt zijn slechte ervaring indien anderen erom vragen. Steeds vaker gebeurt dit online wat direct tot imagoschade kan leiden.


De uitvaartbranche is hier geen uitzondering op. Bereikbaarheid is essentieel. Toch lukt het niet altijd om elk telefoontje op te nemen. Een voicemail is onpersoonlijk en verhoogd het risico dat nabestaanden een ander bellen. Met de 24/7 telefoonservice van Uitvaart Service Provider (USP) is een ondernemer altijd bereikbaar.


Inrichten volgens protocollen uitvaartondernemer Besluit de uitvaartondernemer tijdens afwezigheid of in de nacht de telefoon door te schakelen? Dan zet USP volgens de eigen protocollen van de ondernemer alle activiteiten direct in gang. Zo neemt USP dus niet alleen de telefoon aan, maar wordt direct het proces gestart op basis van de instructies van de ondernemer. Indien gewenst stuurt USP leveranciers zoals een vervoerder of uitvaartcentrum direct aan.


Vakkundig en regionaal Bij USP werken mensen met verstand van de uitvaartbranche. Daarnaast werkt de USP telefoonservice vanuit verschillende regio’s. Klanten worden zo altijd lokaal en vakkundig geholpen.


Dienstverlening gaat nog verder Uit diverse klantreizen blijkt dat nabestaanden het bellen van de uitvaartondernemer als emotioneel zwaar ervaren. Zeker omdat men niet weet wat er daarna allemaal gaat gebeuren. De periode van telefoon tot bezoek van de uitvaartondernemer en of overbrenging zorgt voor de meeste onzekerheid.


Om daarop in te spelen biedt USP de mogelijkheid om nabestaanden online toegang te geven tot het assortiment van de aangesloten uitvaartondernemer. Tevens wordt in naam van de ondernemer digitaal een stappenplan verstuurd. Uit de eerste voorzichtige ervaringen blijkt dat nabestaanden deze inzage als zeer prettig ervaren.


Kennismakingsactie Inmiddels werken enkele tientallen uitvaartondernemers en leveranciers met deze telefoonservice. Om meer uitvaartondernemers kennis te laten maken ontvangt men de eerste 2 maanden 50% korting op het abonnement. Daarna is het per maand direct opzegbaar.


Ook altijd goed bereik zijn? Bel voor meer informatie: 0478  648 645 of kijk op onze website voor meer informatie: www.uitvaartserviceprovider.nl

6 keer bekeken

© Copyright 2019 | USP BV | Alle rechten voorbehouden